I'm gonna be your bubblegum bitch.

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-01-30 @ 20:51:00
Idag är det torsdag, den skönaste dagen på veckan. Jag börjar sent och har bara en lektion. Dock gick jag upp redan vid nio imorse och duschade, åt frukost och fixade mig. Sedan gjorde jag faktiskt en video som jag ska lägga upp här på bloggen någon gång ikväll (tror jag). Är lite nervös över det men känns också lite mer personligt att prata till er. Gjorde bara en liten simpel "Get to know me" video där jag svarar på några frågor i ca. 15 minuter. Jag hoppas att jag inte kommer ångra det allt för mycket sen men då är det ju bara att ta bort den hahah! Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Jag har pluggat och redigerat videon som ska upp. 
 
Vad har ni gjort idag? :)
bild(er) jag hittade på mig och fia från min födelsedag :)


1 kommentarer
Postat av: Fia

åh sommar <3

2014-01-30 - 23:19:59 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: