Lördag kväll

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-18 @ 23:32:00
Hejsan svejsan, sitter just nu och gör typ ingenting. Skulle egentligen dragit på bio men blev stood up hahah. Nej men får bli bio imorgon eller någon annan gång istället. Dagen har varit rätt så händelselös så har inte så mycket att skriva om men har ju lovat mig själv att satsa en aning på detta nu så jag faktiskt har något att se tillbaka på och läsa in the future. Så hej, framtida Ebba om du läser detta. Ja du har ett riktigt ointressant liv. Här kommer två bilder på hur jag ser ut just nu. Pity me. 
Deprimerande huh? Uttråkad och... en aning skelögd? (wtf sen när blev jag det?)
 
Nej men jag skriver väl antagligen imorgon igen eller något, så vi får hoppas att något intressant händer innan dess. Tjenixen så länge hehhehehehe..
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: