Måndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-27 @ 21:36:00
Hej på er läsare, hoppas ni har haft en bra start på veckan. Jag hade faktiskt en riktigt bra och skön måndag idag vilket jag oftast inte brukar känna. Men jag hade en kort dag i skolan, jag gick bara från 9.00 - 11.30 då vi fick jobba på våra gymnasiearbeten. Efter skolan drog jag direkt hem och jag och pappa åkte ut till hellasgården för att övningsköra på en annan parkering. Gick riktigt bra och jag körde till och med runt andra åkande bilar! Kan knappt vänta tills jag är bra nog att köra på riktiga vägar. När vi kom hem igen tog jag och kissemissen en liten tupplur (om man kallar 2 timmar för en liten tupplur) innan jag behövde gå upp och göra mig ordning för att dra till Globen med pappa och träffa min syster Felicia. Vi firade hennes 27 årsdag (en aning sent då hon fyllde år i december men jaja) med middag och bowling. Var riktigt trevligt! Har inte träffat henne sen farfars begravning för tre år sedan vilket är lite tråkigt men jag hoppas att jag kan få träffa både henne och min andra syster Petra igen under året då jag faktiskt vill kunna säga att jag har två systrar och känner dem. 
 
Annars har jag börjat känna mig lite smått risig under dagen och jag tror att jag har en förkylning på G vilket inte är så kul. Men jag får lägga mig i tid helt enkelt och sova bort allt! Därför säger jag godnatt nu så hörs vi imorgon! :)
 Jag vann föresten ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: