Onsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-29 @ 17:28:00
Nu sitter jag på min vanliga plats i soffan med datorn hemma hos mamma, känns underbart haha! Även om jag fortfarande känner mig sjuk drog jag iväg mig själv till skolan idag för att kunna hämta ut datorn. Skulle ju gjort det igår och kunde jag inte hålla mig en ända dag till, så var tvungen att gå! Den ser verkligen helt ny och fräsch ut, så nu funderar jag ändå på att köpa ut den efter gymnasiet men ja, vi får se hur det blir med det och hur den ser ut/funkar om ett halvår. Men skulle vara nice att ha en mac dator efter skolan nu när man är van vid det. I alla fall, efter skolan åkte jag hem till pappa och städade/packade innan jag åkte till mamma. Får se hur många dagar jag blir kvar här. Vet inte än vad jag ska göra i helgen så vi får se med det också helt enkelt. Nu ikväll kommer jag bara försöka komma igång med allt pluggande och se på Tunnelbanan med la familia! Det roligaste med hela programmet är att alla som de förvränger rösterna på låter precis som min pappa (så han låter naturligt alltså haha..!) och det får mig att garva hur mycket som helst. Jaja, nu ska jag ta och göra en kopp te till mig själv och öppna upp historia uppgiften...  Wish me luck!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: