Sjuk-Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-28 @ 21:52:38
Woah, förstår inte riktigt varför jag helt plötsligt fick 35 stycken läsare idag när jag normalt bara har mina typ... 7 närmaste vänner som läser bloggen. Hej i alla fall, haha! 
 
Tyvärr har dagen varit helt händelselös då jag var hemma sjuk idag. Ville verkligen ta mig iväg till skolan imorse då min dator har kommit som jag måste hämta ut. Men jag vaknade till och från hela natten utav kallsvettningar och att jag antingen inte kunde andas för att näsan var för täppt eller att den var för rinnig. Till slut vid fyra orkade jag inte försöka sova längre utan gick upp och satte mig vid datorn. Vid sju gick jag och väckte pappa och berättade hur dåligt jag mådde och han tyckte också att det var bäst att jag var hemma. Efter det gick jag och la mig igen och lyckades somna till tio ungefär då Max i klassen ringde mig och behövde ha några papper som jag fick skicka bild på. Efter det har jag legat i sängen hela dagen och sovit till och från. Intressant va?
 
Jag hoppas i alla fall att jag är bättre till imorgon då jag veeerkligen vill ha min dator!! Har inte haft den sen mitten av jullovet och jag behöver verkligen påbörja massa skolarbeten som jag behövt skjuta upp. Men eftersom att jag inte har blivit något bättre under dagen i över huvud taget får vi se helt enkelt. Huvudet känns helt uppsvullet, nästan som bomull och min näsa är helt röd och irriterad på grund av allt rinnande och snytande idag. Jaja, fick i alla fall kämpa mig upp nu på kvällen och göra i ordning mat till mig själv då pappa är på födelsedagsmiddag inne i stan. Var inte kul men tänkte att då kan jag ju lika gärna kämpa mig till datorn och skriva ett inlägg, när jag ändå håller på liksom haha. Nu ska jag i alla fall äta min mat och sedan lägga mig igen, så vi hörs imorgon <3
eftersom att jag inte har någon bild från idag slänger jag in denna som togs för några veckor sedan då jag snodde cykel-skydd ute på stan hehe...!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: