Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-26 @ 21:45:49
kära tildis <3 (i mitt extremt stökiga rum med pippitäcke haha...)
 
Hej bloggis. Idag gick inte riktigt som jag tänkt mig men när vänners liv och känslor krisar släpper man allt för att försöka hjälpa till. Tilda ringde mig tidigt på morgonen av en anledning och jag fick henne att komma hit och äta pizza, godis och snacka med mig för att må bättre. Vi såg också på tv och slocknade några timmar mitt under dagen vilket inte gjorde ett skit. Vi bara tog det chill under dagen helt enkelt. Runt halv sju någon gång drog hon och då satte jag mig i soffan med pappa och såg på tv. Har ändå varit en mysig dag och jag hoppas ändå att jag gjorde någon nytta. Tänkte faktiskt ta och sova snart så jag är pigg inför imorgon. Blir både skola och övningskörning imorgon! Kram på er alla :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: