Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-23 @ 22:58:00
Tjohej bloggläsare, idag är det torsdag och min skönaste dag i skolan. Började kl. Tjugo i två och hade bara en lektion som vanligt, animation. Jag och Fia hade vår redovisning för Lampan Leif, vilket gick bra. Sedan efter skolan mötte jag upp Sanna i stan och tog hand om lite ärenden båda två. Trevligt, trevligt! Nu på kvällen har jag suttit med Fia och Leon i Skype och tagit hand om engelska läxan också, vi snackar faktiskt fortfarande! Fia hälsar att hon är bäst, Leon hälsar också men inte att han är bäst. I alla fall, känns bra att ha lyckats få ett skolarbete gjort nu även fast jag inte har dator.
Nu ska jag strax sova så vi får höras imorgon, natti! 
 Sanna på bibblan idag!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: