Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-16 @ 17:41:00
bild från skolan (animation)
 
Hej hej, sitter nu och lyssnar på bon iver och tar det lugnt i soffan. Har varit på skithumör hela dagen och stannat hemma då jag haft otroligt mensvärk ända sen igårkväll. Irriterande då man gått till ungdomsmottagningen och faktiskt fått p-piller som hjälpt innan, men nu på senaste tiden börjat "avta". Känns riktigt skit då jag verkligen inte vill ha tillbaka mina problem. Och det är inte bara det som stressar och irriterar mig, utan skolan ligger också på den listan. Min dator gick ju sönder under lovet så har inte kunnat arbeta på några skriftliga uppgifter som jag brukar och jag känner hur jag bara halkar efter vilket stressar sönder mig. Vill att allt ska flyta på snabbt och smärtfritt nu under vintern, så kära sommaren och studenten kan komma. Längtar efter allt som kommer hända i vår/sommar! Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: