Utekväll

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-25 @ 19:16:00
Hej hej, här kommer en lördagshälsning från trötta lilla mig. Blev att jag och Sanna drog ut igår fast vi inte alls trodde att något egentligen skulle bli av. Jag visste redan på dagen att jag ville ut men inte om det skulle ske, och eftersom att så många sa att de inte skulle ut verkade det inte som att vi skulle det heller. Jag var dock taggad fast vi fått massa nej och sminkade mig och fixade håret ändå, sen när vi väl bestämde att vi i alla fall skulle möta upp Fanny med fler på en bar kände jag mig inte alls lika sugen på att gå ut så jag gick i samma kläder jag hade på mig under dagen. Vi mötte i alla fall upp dem på baren och tog var sin öl, men efter ett tag drog jag och Sanna vidare till Victoria då vi faktiskt bestämde oss för att vi ville dansa och möta upp andra också. Började med att vi fick stå i världens garderobskö i ungefär en timme med utsikt över ett par som stod och grovhångla mitt framför ögonen på oss. Det såg inte ens mysigt ut, det var mer som att de käkade upp varandra. Väl inne drack vi drinkar och dansade vilket var jättekul! Jag träffade också ovanligt mycket människor jag känner och inte träffat på länge både på baren och på vickan vilket var superroligt. Natten avslutades med mackor och te hemma hos Sanna innan vi båda slocknade! Lyckad kväll tycker jag fast vi (eller jag då) var så negativ i början. 
 
Vi vaknade vid tolv och jag gjorde mig i ordning rätt så snabbt då pappa skulle komma och hämta mig vid halv ett. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning och drog iväg till Globen för att möta mamma. Eftersom att min bh gick sönder igår i skolan letade vi efter en ny, men tyvärr hittade jag ingen som jag gillade så jag får leta vidare i stan antingen imorgon eller någon dag efter skolan. Känns jobbigt att inte ha det gjort, men aja! Efter det drog jag hem igen och letade upp mina övningskörningspapper och jag och pappa drog iväg till en parkering där jag KÖRDE FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Var riktigt kul och rätt så lätt, men jag antar att det inte är lika lätt när man inte bara kör omkring på ett öppet plan hahah... Längtar i alla fall tills jag får köra igen och lära mig mer. Nu tänkte jag sätta igång en film och bara mysa för jag är jääättetrött! Godnatt people!
bild från i veckan


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: