What's in my purse? (För 4 år sedan)

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-27 @ 22:50:00
Innan jag sover tänkte jag också bara lägga upp en video som jag hittade på min dator som är inspelad för 4 år sedan. En kväll när Fanny sov över hos mig kom vi på att vi skulle göra "What's in my purse" eller "Vad finns i min väska" videor till våra bloggar. Men tydligen blev de bortglömda och aldrig ens redigerade, så när jag hittade dem häromdagen satte jag mig och klippte ihop min egen i alla fall bara på kul. Tyckte att den blev rätt rolig då jag verkligen hade allt möjligt i min väska på den tiden. Nu använder jag knappt väska längre men jag tror att om jag skulle göra det skulle den vara precis lika random som då. Här får ni se fjortonåriga Ebba i alla fall!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: