Home again.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-06-03 @ 21:58:28
Hej på er igen kära vänner! 
 
Sitter på jobbet just nu, har precis lagt barnen och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Tror att jag ska se på någon ny film med Alex Pettyfer som heter "Endless Love". Verkar lite typiskt USA cheesy men har inget bättre för mig och jag gillar honom så... 
 
Har inte orkat blogga sen jag kom hem i söndags natt, och har inte hunnit blogga när jag var bortrest heller. Hade bara internet på hotellet och var knappt där. När man väl var på rummet så gjorde man sig i ordning eller sov. Hade i alla fall jätte trevligt och det var kul att se hur mamma och moster fick massa flashbacks och berättade gamla historier från tiden då de reste dit (i min ålder!). Får mig verkligen att längta tills jag och Sanna åker till Amsterdam om några veckor! Så vi kan få våra egna rese-historier haha! :) Dock brände jag sönder mig i Marbella och flagnar i hela ansiktet. Tog inte på något solskydd i fejan då jag ändå aldrig brukar bli brun i ansiktet och får finnar av den feta krämen, så resonerade jag. Vilket misstag, redan första dagen var jag kräftröd och fick blåsor på näsan för att den var så bränd. Hemresan var inte så nice heller då jag råkade överhöra att typ 3 pers var magsjuka och jag med min kräkfobi fick ju självklart panik. När planet lyfte rann tårarna ner för mina kinder och jag hyperventilerade, alla trodde väl att jag var flygrädd eller nått fast anledningen var någon helt annan. Tanken av att jag skulle vara fast i ett plan och andas in samma luft som magsjuka människor var som att typ garantera magsjuka enligt mig. Dock så har jag inte blivit sjuk än (peppar, peppar, ta i trä! eller vad man nu säger?) och Ingalill sa att efter två dygn är man nog säker. Skulle ju vara lite typiskt om jag blev sjuk innan studenten på torsdag... Jaja, bara att hoppas på det bästa. Annars var som sagt resan jätte-trevlig och det var skönt att komma bort! Ni ska få fler bilder när jag pallar men här kommer lite instagram bilder sålänge: 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: