Måndag 16/6

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-06-17 @ 01:10:59
Här kommer jag med en vlog i typ sista minuten innan jag åker till Amsterdam. Nej jag skoja bara, åker faktiskt imorgon eftermiddag. Men jag har inte haft tid att blogga (ännu en gång) and I'm so sorry över det men här kommer ett inlägg om idag i alla fall. Vaknade vid nio hos pappa, eller ställde klockan på det i alla fall. Låg och mornade mig lite till halv tio då jag gick upp och duschade. Sedan packade jag ihop mina grejs och fick skjuts hem till mamma. Där gjorde jag mig lite mer i ordning, packade och chillade en aning. Sedan åkte jag iväg till stan och träffade Sanna. Vi (mest jag) fixade lite sista minuten shopping innan Amsterdam. T.ex. nytt puder och ny ögonbrynspenna vilket verkligen behövdes. Bytte också en bok jag fick av Sanna i studentpresent som önskat mig och dumt nog redan hade (vet inte vad jag tänkte där?), jag bytte den i alla fall till den jag inte hade så nu ska jag läsa den på planet imorgon och under veckan! Vid fem mötte jag upp mina systrar i Skrapan och vi åt middag ihop på Vapiano. Det var första gången någonsin vi tre satt ihop ensamma och pratade. Det var jättetrevligt och jag är verkligen glad att jag börjar få lära känna mina systrar på riktigt. Blir helt varm bara av att tänka på det! Efter det åkte jag hem och kvällen har spenderats med packning och Dr. Phil. Är faktiskt lite nervös inför flygningen men det känns som att det kommer gå bra ändå! Vid tre imorgon kommer pappa och hämtar upp oss här och då bär vi av till flygplatsen. Ska verkligen försöka blogga denna gången därifrån eftersom att vi är borta en hel vecka. Vill ju berätta om det som händer där! Nu måste jag sova om jag ska orka med den långa dagen imorgon, så kram på er allihopa & vi hörs! Jag lämnar er med tre bilder från middagen. Felicia hade med sig ett par kort som skulle spå ens framtid, jätteintressant!
Har föresten köpt en ny mobil, därför bilderna är så otroligt mycket bättre hahah... Bra va!?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: