Bartender!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-19 @ 00:15:52
Japp, nu är jag utbildad bartender! Eller... nja. Har testat på i alla fall. Idag efter skolan fick vi i klassen chansen att gå på en bartending kurs! Var riktigt kul och riktigt svårt dessutom. Känner att jag fick till knycken med hur man häller upp i alla fall men var ett nervvrak när man skulle göra drinkarna vi fick i uppgift att klara av. Var så mycket att tänka på! Lära sig recept, hälla upp i ordning, rätt mängd, hålla rätt, inte spilla, vara snabb! (Plus försöka få det att se coolt ut höh!) Gick väl rätt bra i alla fall. Hade riktigt kul och känner att vi i klassen hade roligt ihop! Innan kursen hängde jag med Camilla, Carro och Fia hemma hos Fia då vi slutade tio i fyra och kursen började sju (pallade inte åka hem till mig emellan). Vi köpte thaimat vilket var aaasgott! Nu är jag så utmattad så det finns inte. Känns typ som att jag gått in i väggen för att jag stressar sönder så mycket över allt. Värsta av allt är att jag inte kan sova heller, gick och la mig så fort jag kom hem men har ändå inte kunnat sova. Är SÅ trött. Ska försöka vidare nu men här kommer lite bilder från idag! 
1. screenshot från snapchat film (därför risig kvalité) 2. elin och dina häller upp! (också tagen från film) 3. dina kör på utan att spilla som ni ser höhö. 4. full rulle!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: