Dåligt med bloggning

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-23 @ 14:06:30
Jag försökte komma igång med att blogga kanske tre gånger igår, men blev distraherad hela tiden. Har varit upptagen i helgen osv. så har inte kunnat blogga på ett tag. Har varit lite kaos med mycket men nu sitter jag äntligen i lugn och ro i mitt rum och bara myser. Orkar inte skriva ett aslångt inlägg om varje dag så jag delar upp inläggen istället så det blir lite mer struktur eller vad man ska säga. Har i alla fall varit en bra helg i helhet tycker jag. 
 
Kan börja med i torsdags i alla fall. På torsdagar är ju jag som sagt ledig från skolan men denna veckan så jobbade jag faktiskt! Var barnvakt mellan fem och nio så det var inte allt för länge. Kul kul! Fick öva mig på att laga mat och sitta och leka med plus plus klossar igen. Väl hemma blev det lite tjafs och jag orkar inte riktigt gå in på detaljer men mycket hände och jag mådde inte så bra. Det löste sig sen i alla fall. 
ebba the masterchef


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: