Ett år senare...

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-31 @ 13:15:25
Idag är det exakt ett år sedan jag och Fia åkte iväg till London. Kan inte fatta att det har gått ett helt år, känns som att det var nyss vi vinkade hejdå till min familj på Arlanda och satte oss på flyget. Minns hur exhalterade och nervösa vi var över att åka och klara oss själva. Det var trots allt min första resa utan föräldrar! Är så glad att resan var med Fia då hon både är en rolig vän att umgås med men också någon som håller lite koll på mig när jag virrar omkring, haha! Skulle inte klarat mig utan henne! London resan är i alla fall en av de roligaste jag varit på och erfarenheten kommer finnas med mig livet ut. Vi gjorde så mycket roligt och ändå är det jag minns bäst de kvällarna vi drog till Tesco och köpte godis. Var så mysigt att bara promenera på Londons gator och känna sig hemma på något sätt! Lägger upp videon jag gjorde om resan igen, ahhh! Saknar det!
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: