Fredag & Lördag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-15 @ 21:54:00
Hej hej, har inte haft ork att blogga något sen jag gjorde min video. Var i skolan från 8.20 igår och hade mycket att prata om med Fia så orkade inte helt enkelt. Var så otroligt coolt att höra allt om Japan och jag fick till och med en liten presentis! Var gulligt! Efter skolan åkte jag hem med den jobbiga tanken av att jag är pank, vilket betyder att jag inte kan göra något i helgen typ. Blev dock så uttråkad på kvällen så åkte hem till Sanna och sov där! Var riktigt mysigt, vi hade godis, tv och datorer haha! Det som behövs för en bra kväll. Vi la oss runt två någon gång och jag somnade rätt snabbt. Vi vaknade vid tolv då jag hade ställt klockan. Behövde vara hemma innan två då både min mamma och Petteri skulle iväg och Tilda skulle komma hit. Mamma fick i 50 års present att sova en natt på hotell eller något så de åkte iväg på det samtidigt som jag är snäll och är barnvakt till Ludvig. Tilda kom hit i alla fall och vi snackade och såg på serien Awkward. Har hatat rätt hårt på den serien innan då det är en MTV serie men den var faktiskt rolig. När det var dags för henne att åka hem följde jag och Ludde henne till bussen, sedan gick vi till affären och handlade lite saker mamma hade skrivit på en lista och lördagsgodis. Jag glömmer ALLTID att ta en påse dock så vi fick lägga allt i fryspåsar då jag inte vågade fråga om man kunde få en vanlig. Alltså kämpade vi hela vägen hem med tunga saker i små påsar utan handtag. Gick sådär. Väl hemma fixade jag nachos till oss. Sedan har vi mest suttit framför tv:n och käkat godis. Jag har också tittat mer på Awkward. Har inte så mycket mer att säga. Får se om jag åker till pappa imorgon då mitt rum är näst intill klart med renoveringen. Vill verkligen se hur det har blivit!!! Känns som att jag har väntat så länge på att få det renoverat. I alla fall, god kväll på er alla! Vi hörs imorgon :) 
1. Sanna igår. Var så roligt för vi insåg efter att jag hade tagit den att hålet i påsen får det att se ut som att hon har världens konstigaste näsa. 2. På väg till bussen/affären med Tildis och Ludde. 3. Under middagen. 4. Tyckte jag hade gjort det så mysigt för oss två. Mysigt att umgås med lillebror!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: