Fredag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-23 @ 14:20:25
På fredagen träffade jag Fanny i alla fall för att muntras upp en aning. Vi tog en långpromenad runt området och köpte sedan chips och dip. Hade tänkt att det skulle bli en lugnt kväll med tanke på att jag var lite tråkig i humöret men på bara en halvtimme hade en utgång planerats. Fannys kompisar spelade på Ace och jag och Sanna hade tänkt dra dit med dem. Dock kom vi dit för sent så vi kom inte in gratis och då kände vi att vi kunde möta upp andra på Victoria istället. Blev en riktigt kul kväll trots humöret och att jag inte klarade av/ville dricka. Dessutom blev jag så jävla irriterad på personalen där. En kille i baren försökte blåsa mig på pengar då jag skulle växla. Gav honom en hundring och han gav mig fyra tior och en enkrona tillbaka (!?) sa såklart till snällt i början. "Ursäkta med jag gav dig en hundring?" då blev han genast defensiv och röt tillbaka "Nej du gav mig två tjugor!" Så stod vi och tjafsade om det ett bra tag. Blev riktigt irriterad då jag visste hur mycket pengar jag hade löst och varför gav han mig en enkrona också? Helt stört. Att han kunde låtsas som ingenting när jag visste att jag gav honom en hundring 30 sekunder innan. Jag var helt hjälplös liksom för det var ju hans ord mot mitt. Jag och Sanna gav oss i alla fall inte och till slut gav han mig resten av pengarna, men sa irriterat att han inte skulle servera mig något mer för kvällen och att han skulle säga det till de andra också. En riktigt idiot alltså, jag hade trots allt inte gjort något fel i över huvud taget. Var fortfarande riktigt sur över det igår så jag skickade in ett klagomåls-meddelande till dem haha. Jag åkte i alla fall hem till Sanna efteråt och sov där. Var en bra kväll! 
Helt otroligt fula bilder men det är allt jag har haha! Tycker att jag ser stört full ut på båda två fast jag knappt druckit nått hahah. Vet inte riktigt om jag dansar eller posar på andra bilden heller?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: