Friday night

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-08 @ 16:12:00
Hade riktigt kul igår! Efter skolan mötte jag upp Fanny och vi (eller hon då) käkade snabbt på subway innan vi åkte hem till mig. Sedan gick eftermiddagen/kvällen ut på att göra i ordning sig. Blev helt paff av hur länge Fanny fixar sig. Hon är verkligen en stereotypisk tjej. Dock tycker jag att hon är jättefin utan smink så förstod inte riktigt vad som tog sådan tid. Sedan sminkade hon mig vilket också tog lång tid. Ända pausen vi hade var när vi skulle ner och äta middag. Runt nio tror jag att Sanna kom hit och sedan drog vi iväg till Ace. Vi hade inte direkt snackat med några andra så vi visste inte alls om vi ens skulle träffa på några vi kände. Vi bara körde helt enkelt. Precis när vi kommer dit träffar vi Dennis som står nästan längst fram i kön och han drog in oss där så vi slapp ställa oss längst bak i kön (vilket var väääldigt lång) och jag kände mig lite taskig som trängdes men aa... Lite skönt var det ju hahah. Vi kom in i alla fall och sedan började en lång kväll. Det var lite segt för dansgolvet att komma igång men när det väl var mycket folk som dansade var det jättekul. Vi stötte på Gustav och Isak också som jag inte har sett på aslänge. Slutade med att vi hängde med dem och Dennis i alla fall. Alex och Simone i klassen var också där (såklart ;P) vilket var kul. Har också för mig att Dina var där hahah. Blev i alla fall en jätterolig kväll och vi drog därifrån fem minuter innan stängning. Fanny sov hemma hos mig inatt och vi sov faktiskt bara till elva imorse. Har varit rätt pigg och bakat med familjen som sagt så det har varit en nice dag idag än så länge också. Nu måste jag börja göra mig i ordning för vid fem ska vi iväg och fira Mormor hemma hos kusinerna! Kul!
Standard toa bilder och en random snubbe som jag träffade i väntan på tunnelbanan!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: