Fuzzy

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-31 @ 22:07:02
Mår illa. Har druckit för mycket blodapelsin-juice och är dessutom jävligt äcklad allmänt. Människor kan vara så vidriga. Går från att vara helt okej, normal och glad till förbannad, ledsen och orolig. Vill att all skit ska ta slut. Vill ha sommar och vara lycklig. Hatar när saker och ting inte blir som man planerat det, eller förväntat sig i alla fall. Känns som att jag går omkring i chock mestadels av tiden för att jag inte fattar hur saker och ting kunde bli som de blev. Igen. Har i alla fall varit i skolan idag och haft en upptagen hjärna, hade både utvecklingssamtal och skolsaker att göra idag som höll mig distraherad. När jag kom hem fortsatte jag plugga, sedan har jag halv-sovit i soffan resten av kvällen. Nu tänkte jag sova igen, kanske, på riktigt den här gången. 
 
Förlåt för otydligheten i mina inlägg på senaste tiden. Vill berätta hur jag mår och vad jag känner men jag vill inte gå för långt. Vill inte att alla ska veta allt om mig. Har faktiskt skapat en annan blogg, en hemlig blogg där jag skriver ALLT. No secrets. Bara för mig själv att se tillbaka på och ett ställe för mig att kunna ventilera på. Min dagbok är snart full och jag vill inte skriva för hand längre. Intressant va? Not so much. Godnatt. 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: