Glass i stora lass

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-02 @ 23:04:00
Har varken haft tid eller ork att blogga de senaste två dagarna. Skulle både ha träffat Fanny igår och Tilda idag men det sket sig av olika anledningar och har mest bara pluggat och spelat Sims, som jag btw inte gjort på hundra år då det inte har funkat. Är så stressad över skolan att jag mår illa. Imorgon kör det igång igen och JAG VILL INTE. Jag orkar inte. Är så frustrerad över allt och det känns just nu som att jag inte kommer gå ut skolan ens. Jag klarar inte pressen. Jag klarar inte uppgifterna. Fy fan alltså, jag pallar inte. Orkar inte skriva mer nu känner jag, men allt jag har att säga är: Igår var skit, idag var skit. Det ända positiva som har hänt är väl att jag hittade glass i frysen igår och åt direkt ur lådan. Såg ut lite såhär: 
Är dock laktoskänslig så fick ju självklart ont i magen och blev illamående efteråt. KUL KUL. UUUGH.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: