Hej & Hå

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-29 @ 14:01:00
Drog spontant ut igår. Sanna var dans-sugen så vi drog in till Ace fast vi var både ensamma och panka. Hon och jag är sådana som kör på ändå. Blev ändå lyckat då vi stötte på Gustav, Isak och Jocke nästan på direkten. Sedan kom både Fanny, Emy och Dennis under kvällen dessutom. Hade riktigt kul och dansade mycket. Men såklart håller inte lyckan i sig och slutet av kvällen blev en besvikelse. Känner att detaljer är onödigt men jag är jätteglad över att jag har så fina vänner som Fanny och Sanna då de tog hand om mig och tröstade mig. Slutade med att jag sov hos Sanna, vi kom väl dit runt fyra/halv fem på natten och gick och la oss rätt direkt. När vi vaknat imorse kom pappa och hämtade mig och släppte av Fanny i gullmars. Nu har jag käkat pizza och pratat ut med pappa i soffan vilket verkligen behövdes. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på film eller nått! Någon som har några filmtips?
Slänger in två härliga bilder från igår för att höja positiviteten på inlägget lite haha! 
1. Jocke & Fanny! 2. Fina Emy!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: