Helt Okej

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-30 @ 21:09:40
Blev en rätt mysig dag. Jag och pappa åkte iväg runt två då Ingalill fick en timmes rast från jobbet och hämtade upp henne, sedan åkte vi till Hellasgården och promenerade lite. Var riktigt härligt väder ute och det var skönt att komma ut lite. Efter det släppte vi av Ingalill igen och åkte till affären och köpte lite gott. Blev inget lördagsmys igår så det fick bli söndagsmys istället. Köpte både chips, dip och lite godis, sedan åkte vi hem och satte på filmen Boktjuven, var faktiskt riktigt bra även om den var lite sorglig och handlade om kriget och sådär. Efter filmen slocknade vi båda någon timme i soffan, blev lite chockad för var inte alls särskilt trött men det bara hände. Sedan har jag försökt fixa lite med mitt grafik-kort i datorn som verkar lagga lite men har inte hittat någon lösning... Ska nog försöka lägga mig tidigt också då det är skola imorgon. Har lite småont både i kroppen och i psyket eller vad man ska säga, så jag behöver min sömn. Godnatt på er alla och hoppas att ni hade en härlig söndag! 
Min senaste instagram bild, fina (fula) pappa! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: