Home.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-09 @ 00:29:38
när vi kom hem, trött som fasen.
 
Vilket partaj det blev hos mina kusiner. Min släkt är inte den typen av människor som randomly slänger på musik och dansar i en hög inne i vardagsrummet, men jag kan säga att det hände denna gången. En önskan min mormor hade var att alla skulle dansa, och så blev det! Gillade dock inte känslan av att stå och dansa till typ klubb-musik brevid min mamma så jag försökte smita undan hela tiden. Var ändå rätt roligt, min mormor såg så glad ut! Det bästa var att hon hade en helium-ballong som knutit fast i tröjan så den följde med henne runt i huset vilket jag skrattade mycket åt. Alla verkade också gilla vår tårta så var glad över det. Var en mysig kväll i alla fall och det är stunder som dessa som jag är extra glad över att jag har en så stor släkt som bor nära och som vi träffar rätt ofta. Är i alla fall jättetrött nu och känner att jag måste sova annars kommer jag dö. Godnatt på er!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: