Jobb-kväll

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-01 @ 00:33:00
Idag/ikväll jobbade jag som sagt. Hämtade upp killarna från dagis och fritids och sedan drog vi direkt och såg på bio! Blev Lego filmen som jag aldrig i mina vildaste drömmar hade gått och sett på bio om inte de hade velat se den. Trodde verkligen inte att det var något för mig men den var faktiskt riktigt bra. Tur att Fia förklarade filmen för mig direkt efter att hon hade sett den i alla fall för annars hade jag nog inte förstått så mycket hahah... Kidsen tyckte den var bra också och efteråt gick vi både till McDonalds och till pizzerian då de ville ha olika saker. Och eftersom att jag kände mig glad och pigg idag kände jag att vi kunde svänga förbi båda då de ligger nära där de bor. Resten av kvällen spenderades med Ice Age 4, massa olika sällskapsspel (t.ex. en värsta epic memory battle) och några sorts klossar som jag tror de kallade plus plus eller något. Var kul det med och vi byggde ihop värsta mönstrade plattan. Jag slutade runt tjugo i elva och då kom pappa och hämtade mig med bilen vilket var skönt då jag var trött som tusan och har haft extrem huvudvärk hela kvällen efter bion. Tror inte att mina ögon pallar med 3D alltså... Nu har jag mest legat och tittat lite på tv och nästan somnat, så tror att jag ska lägga mig nu faktiskt. Kanske försöka se på ett Dr. Phil avsnitt eller så... Vi får se. Natti på er i alla fall!
söta killar i väntan på bion!
de roliga små klossarna vi lekte med och vår platta (var värsta seriösa projektet hahah!)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: