Ledighet är nice!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-27 @ 23:35:04
härliga, urdåliga burger king bilder...!
 
Kan inte sova så bloggar om min dag istället. Idag var jag ledig. Behövdes verkligen. Sov till tio, gick upp och gjorde mig i ordning. Sedan tog jag en lång frukost och gjorde faktiskt en video efter det. Blev jävligt lång och jävligt tråkig men spela roll. Efter det kom pappa och hämtade mig och vi övningskörde i någon timme på skogskyrkogården, efter det tog vi en burger king lunch i farsta. Efter det skjutsade han hem mig till mamma och jag har pluggat och redigerat min video. Har varit en simpel men ändå himla härlig dag. Var bara glad över att spendera tid med pappa min och prata om allt och inget. Han var föresten omöjlig att ta bild på då han vägrade stanna upp och sluta äta i en sekund för att se normal ut. Efter det fick han ångest och berättade att han "faktiskt bantar", jo visst! Gick och la mig rätt tidigt idag men har legat och smsat med Fanny om livets stora frågor som vanligt. Måste nog försöka på riktigt nu dock, börjar 8.20 imorgon. Häääärligt! Natti på er!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: