Lördag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-23 @ 14:31:00
Igår var jag hemma. Pappa kom och hämtade mig hos Sanna på morgonen (snällt då jag varken hade nya kläder, smink eller plattång...) På dagen pluggade jag och på kvällen tittade jag på serier/fim och höll på lite med mitt video redigerar program. Felix var också hemma för första gången sen mitt rum blev fixat. Har inte orkat ta in honom när han legat i trappen utan har bara låtit honom vara. Runt sju kom min pappa in med värsta glass-skapelsen också. Eller han hade blandat olika glass-smaker med olika godisar (kola, lakrits, gelegrejs) sedan hade han också haft i jordgubbar och på det smält marabou choklad och hällt på toppen. Kan säga att min pappa aldrig har gjort något sådant innan och vet inte alls var det kom ifrån men glad blev jag i alla fall. Sedan såg vi på både Shrek ett och två innan jag försvann in i mitt rum igen. Var en mysig kväll. Somnade runt två tror jag och vaknade inte förns tolv idag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan städa för ikväll ska jag hem till mamma igen! Ska hjälpa henne klippa ihop en film som de gjort på hennes dagis om post. Riktigt gulligt att se barnen skådespela haha. Imorgon börjar skolan igen vilket känns lite sissådär. Ha en bra söndag i alla fall! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: