NORMAN

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-04 @ 21:59:07
Norman Reedus är ju för bäst!? Han är så otroligt cool bara. Såg honom första gången i The Walking Dead och hatade honom i början. Tyckte han var ful och elak haha! Men fan, Daryl Dixon grows on ya. Världens coolaste karaktär, spelad av världens coolaste man. Han har bara så skön stil och ett sånt härligt sätt att vara. Jag menar han bevisar det i den här videon bara genom att välja ut 10 saker han inte kan leva utan hahah! Gillar också andra filmer han varit med i som The Boondock Saints och Dark Harbor, skitbra filmer verkligen. I love everything about him. Vill verkligen träffa honom innan jag dör. Det bästa är att han har en svart katt som jag. Hahah nu börjar jag låta lite väl fangirlig men fan, han är 45 år och jag skulle inte banga hahah! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: