Onsdag 12/3

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-12 @ 19:21:00
Är så otroligt trött idag, även om jag inte gjort så mycket. Kände redan när jag vaknade att det här inte skulle bli en "bra" dag. Var alldeles för trött och hade huvudvärk, men jag tog mig upp och gjorde mig i ordning. Fick stressa lite till skolan men väl där satte jag igång med Animationen och jobbade på riktigt bra tycker jag! Det är fortfarande otroligt svårt och jag vet inte riktigt om jag kommit så långt som Fia helst hade velat men jag har gjort mitt bästa i alla fall. Höll på att förstöra hela grejen några gånger men det löste sig i slutändan. Hade bara två lektioner idag och drog hem på direkten efteråt. La mig på soffan när jag sagt hejdå till lillebror som skulle iväg på badminton, sedan somnade jag till musik. Vaknade av att både Mamma och lillebror drog ur mina hörlurar och jag blev helt chockad, haha! Efter det har jag inte gjort så mycket, kollat youtube och ätit mat. Känner verkligen att mitt liv är för ontressant att blogga om. Jag gör ju inget! Varje dag är lite såhär: Skola, soffa, sova. Jaja, imorgon ska jag i alla fall förhoppningsvis träffa Bella på en fika då jag är ledig. Har inte träffat henne på riktigt sedan sommarlovet efter nian tror jag. Ska bli kul! Nu måste jag plugga, ha en bra kväll!
såhär ser man ut just nu, trött och sliten. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: