Onsdag - Feeling Better

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-26 @ 19:47:14
Känns som att jag börjar komma tillbaka nu, har varit i skolan två dagar i rad, pratat med mentor och varit gladare. Tyvärr är jag en sådan person som stänger av och får extrem ångest när saker och ting inte går som jag vill. Stress gör mig bara omotiverad. Jag har i alla fall mer förståelse för mina uppgifter nu och jag ska jobba på så bra som jag kan. Det är trots allt bara några månader kvar till studenten. Och innan det ska jag ha min studentskiva och åka till Marbella på en weekend så jag har ju det att se fram emot också. Imorgon är jag ledig vilket är skönt, behöver sova ut på riktigt. Känns som att jag inte sovit på flera veckor. Så efter en härlig sovmorgon imorgon ska jag förmodligen ut och övningsköra på skogskyrkogården. Är ett bra ställe att övningsköra på men jävlar vad rädd jag var sist. Är enorma vägar och man kan kan köra imitten där också så jag vet aldrig hur jag ska kunna köra på en riktig väg! Det är planerna för imorgon i alla fall, ska nog tillbaka till mamma efter det men vi får se. Kan påminna mig själv om här att jag fortfarande har tre st. studentskive-biljetter kvar att sälja. Någon som vill köpa... Hehe?
Kom på att jag inte länkat den här än. Fick sommar cravings för ett tag sen och satte ihop en video med massa sommarminnen. Blev fin tycker jag! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: