Ons/Tors

Allmänt - Kommentarer (2)
2014-03-06 @ 18:18:00
God kväll på er. Orkade inte blogga igår och har inte haft tid idag men nu är jag här med en uppdatering! Igår efter skolan drog jag hem till Sanna och spenderade kvällen där! Vi käkade pizza, åt godis och hade det trevligt. Vi somnade runt ett-två någon gång tror jag. Idag var jag ledig så vi vaknade ca. halv elva. Då gjorde vi oss i ordning på direkt och gjorde faktiskt en video! Vet dock inte om jag ska redigera och lägga upp dem eller om vi ska göra om för jag hade rätt bråttom och allt blev väldigt virrigt haha! Vi får se. Pappa hämtade mig i alla fall vid halv två, och vi åkte på direkten in till Sickla för att se på bio. Vi hann äta lunch innan och ha lite renoveringssnack. Vi håller just nu på att fixa mitt rum (efter hur många år av tjat från min sida som helst..!!) och är överlycklig. Vi ska sätta in nytt golv, måla om och köpa nya möbler. Jag siktar på "fräscht"! Våran lägenhet är så gammal och känns så ofräsch i helhet så är verkligen bara ute efter fräschet. Rent, ljust och vitt typ! Åh så härligt. Valde att göra en fondvägg i pastell-grönt men vet dock inte om pappa uppfattade rätt så får väl se vilken färg det är i slutändan hahah..! Är i alla fall jätteglad över det. Vi såg filmen "Tillbaka till Bromma" och den var väl sådär. Inte min typ av film och den var väl lite seg. Både jag och pappa gav den poängen 2 av 5. Sedan skjutsade han hem mig till mamma igen och nu sitter jag här. Mina nya kläder har kommit också så tänkte lägga upp bilder på det senare. Det var allt jag hade att säga! Ha det bra :)
Några bilder från igår innan vi sov! Hade på mig min kära "Ebba the nanny" t-shirt som jag fick i skoj-julklapp av mamma haha! Insåg också att det ser ut som att jag har avhuggna ögonbryn i kameran när jag inte har fyllt i dem. Skojsigt. 


2 kommentarer
Postat av: sanna

göra om!!!

2014-03-06 - 19:07:19 |
Postat av: sanna

we so hot

2014-03-06 - 19:07:51 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: