Paiiiiin

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-03-10 @ 12:49:03
Idag är jag hemma. Har världens mensvärk och har legat och halvsovit på soffan hela morgonen. Drömde nyss att jag och Sanna åkte till typ Afrika på semester och blev kidnappade till något sorts fort hos någon rik, farlig ledare. Fanns andra tjejer där som också var kidnappade men Sanna lyckades gömma sin mobil och kunde smsa efter hjälp. Var uppriktigt rädd när jag vaknade, haha! Jag drömmer så mycket skumt nu för tiden. Har dessutom världens värmevällningar, svettas ihjäl här hemma. Sov med öppet fönster utan täcke inatt och jag var fortfarande varm. What's going on with me alltså, haha. Ska försöka göra i ordning något att äta nu i alla fall om jag kan resa mig ur soffan. Kram kram. 
såhär såg jag ut i fredags, glad och allt.


1 kommentarer
Postat av: Sanna

Ska vi skita i Australien och satsa på Afrika istället? hahaha

2014-03-10 - 15:48:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: