Saker ni inte visste om mig - 4

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-04 @ 20:10:59
Jag älskar ruccola! Är besatt på riktigt. Älskar ruccola till allt, speciellt till pizza.
Det första jag frågade när jag fick se menyn till studentskivan var "Vart fan är ruccolan!?".
 
Jag har kräkfobi. Det vet nog de flesta men jag skrev upp det här ändå.
 
Jag sitter ofast ner i duschen. Speciellt om mornarna, då brukar jag vara så trött att jag känner mig svimfärdig.
Alltså är det nödvändigt för mig att sitta ner. 
 
Jag älskar blodapelsin! Jag ogillar vanliga apelsiner men blodapelsiner är det bästa jag vet.
De är surare och nästan lite bäska. Älskar allt surt också för den delen!
 
Jag har haft tre husdjur. En kanin som hette Stampe, en guldhamster som hette Bullen, och har nu en katt som heter Felix! 
 
Jag gråter till nästan allt! Det sa jag i min get to know me video, jag är extremt känslig. När någon annan gråter gråter jag,
jag gråter till nästan varje film jag ser. Jag är över-empatisk.
 
Jag är sämst på tjejiga saker. Yes, you heard me right. Jag kan inget om smink, jag kan inget om kläder, eller hår.
Har aldrig riktigt lyckats på den fronten känner jag haha! Önskar att jag var bättre på det dock!
 
Jag är pryd. Säger andra i alla fall. Jag tycker att mycket är pinsamt och det finns väldigt mycket jag inte vill höra eller kan prata om som mina vänner diskuterar utan problem. Tycker dessutom att samlagsordet som börjar på k är hemskt..!! (Fanny om du läser detta, tvätta munnen med tvål!!!!)
 
Jag hatar att beställa saker irl. Som på McDonalds till exempel, jag vet inte riktigt varifrån denna skräck har kommit men jag är så rädd att något ska gå fel att jag undviker det så mycket jag kan. Är nästan som en fobi. Jag måste planera allt jag ska säga in i minsta detalj innan jag går fram och om jag får en oväntad fråga får jag total panik inombords. Brukar oftast be kompisar att köpa åt mig eller så använder jag sådan där snabbkassa som de finns på Max. 
 
Nu vet ni lite mer om mig! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: