skit skit skit

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-03-24 @ 15:23:42
Allt känns rätt ut sagt S-K-I-T idag. Har sådana problem med skolan så det finns inte. Jag har ingen ork, jag har ingen motivation. Allt känns bara lönlöst och hur jag än försöker så blir ingenting klart. Det jobbiga är inte att sitta med uppgifterna, utan att förstå dem från första början. Har suttit hela dagen med både svenska uppsatsen och engelska talet, har inte kommit någonstans för att jag knappt förstår frågorna. Först och främst måste jag förstå mig på orden, sedan måste jag förstå innebörden också. Jaha okej det är det ordet, då förstår jag. Men... Vad måste jag skriva då? Det är som att min hjärna blir mosigare och mosigare varje dag och jag förstår inte mina uppgifter. Känner mig så otroligt dum för att jag behöver nån jävla dagis-förklaring till vad jag ska skriva på minsta lilla. Har känt i flera veckor att jag bara vill lägga mig under täcket och gråta för att jag inte vet vad jag ska göra. Har sån ångest och regerar genom att stänga av helt. Mår så dåligt så det finns inte. 
 


1 kommentarer
Postat av: Sanna

jag kan hjälpaaaaa

2014-03-25 - 17:06:41 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: