Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-30 @ 12:26:26
bilder från någon gång i veckan...
 
Mår rätt bra idag. Fick frukost på sängen av pappa och har sett ett avsnitt av Dr. Phil. Ska kanske ut på en promenad med pappa senare idag också. Tänkte bara duscha först och göra mig någolunda i ordning. Igår var jag som sagt bara hemma, tog det lungt och såg film. Blev att jag såg den nya Hunger Games filmen, Catching Fire. Var riktigt bra! Var besviken på den första filmen mest för att inget såg ut som jag hade tänkt det i huvudet när jag läste boken och den var rätt seg. De tog dessutom bort massor som fanns med i boken ur filmen. Men den andra filmen... Wow! Den var preciiis så som jag tänkt den i huvudet. Riktigt bra film! Längtar redan till nästa. Längtar dessutom till säsongsavslutningen av The Walking Dead som kommer ut inatt. Vill verkligen se men vill inte att det ska ta slut heller..! Aja, ska ta och gå ur sängen nu. Har legat här för länge känner jag. Vaknade dessutom i panik vid nio någon gång för att jag trodde att jag försovit mig och skulle iväg till skolan haha.. Vi hörs senare, kram! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: