Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-11 @ 23:16:01
Har inte gjort mycket idag. Har varit hemma p.g.a. ont igen. Gick upp och fixade mig och drog iväg imorse men gjorde så ont så jag gav till slut upp. Kändes fel att sitta i en skolbänk med smärta till tio i fyra när man kan ligga hemma med alvedon och värmefilt i soffan. Imorgon SKA jag dock gå till skolan, tänkte bara uppdatera innan jag släcker för kvällen. Inte för att det finns så mycket att berätta om. Såg senaste avsnittet på The Walking Dead igår, och senaste på My Mad Fat Diary idag. Båda var riktigt bra. Har druckit upp nästan all mjölk vi har på två dagar för att jag har gjort så mycket Oboy. Har till och med druckit vanlig mjölk för att jag varit så sugen vilket inte var så nice i slutändan då jag är laktoskänslig. Mår illa just nu. Beslutade mig också för att testa Paulúns Supergröt idag. Den var helt okej, inte så amazeballz som jag trodde den skulle vara då alla snackat så mycket om den. Men vet inte, kanske bara jag som inte gillar nyttigheter höhö. Vad har jag gjort mer? Jo pluggat. Sen har jag försökt installera Sims 3 på Macen, gick väl sådär. Annars längtar jag till söndag då mitt rum hos pappa förhoppningsvis är färdigrenoverat. Då ska vi köpa möbler!! Åh så nice. Är också avis på att pappa och Ingalill är i Cypern just nu. Glömde bort att de ens skulle åka i lördags så fattade inte alls varför jag fick ett sms från honom om att de var framme. "Framme vart då!?" fick jag ur mig. Sen kom jag på. Nu måste jag sova. Sjukt hur rastlös man blir av att vara hemma länge i två dagar! Kliar i fötterna. Så längtar lite faktiskt. Godnatt!
Fler bilder från i fredags. Så roligt att gå igenom typ 30.000 bilder från samma toabesök. Vissa bilder blir så sjuka. Som den längst ner till höger t.ex. där jag skrattar som en häst!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: