Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-03-04 @ 18:42:00
Idag på engelskan! Hahah Fia ville inte vara med på bild och sa precis "Men kan du slutaaa!" när den sista bilden togs. Gillar att Simon bakom oss kollar in i kameran också hahah. Min nya favvo-bild!
 
Idag var då den längsta dagen i skolan... Tror jag? Slutar i alla fall senast på tisdagar. 15.50... Hemskt sent för mig hahah. (Dock inget jämfört med min senaste dag i Nytorp som var 16.50). Kändes dock som att dagen gick rätt fort idag då jag hade saker att göra hela tiden. Efter skolan drog jag direkt hem och packade och sedan skjutsade pappa mig till mamma. Vi stannade dock till vid banken i Globen för att sätta in några sedlar på mitt kort. Visste inte hur man gjorde med maskinen så min pappa fick lära mig! Satt dock där inne hur längre som helst och väntade då det stod en man och höll på med den redan, och jag vet inte om han bara hade otrooooligt många sedlar att sätta in eller om han inte fattade hur man gjorde för vi fick till slut fråga om han hade mycket kvar eftersom att det tog sådan tid, och då flyttade han på sig. Vi blev klara på typ 30 sekunder. Nu sitter jag och väntar på mat, sen blire plugg... Härligt härligt. Längtar till torsdag. Har alltid varit min favoritdag under skolveckan detta året men nu är det ännu bättre då den ända lektionen jag har den dagen har flyttats, så jag är ledig på torsdagar! Nu ska jag äta, ciao! (Kan också passa på att gratta min kära Mormor på 80 års-dagen! Älskar diiiig! <3)
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: