Torsdag

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-03-13 @ 21:17:00
Idag har jag varit ledig. Såg ut såhär mestadels av dagen. Tröja och leggings bara. Gjorde i ordning mig ifall jag skulle iväg och fika med Bella så att jag bara skulle behöva sätta på mig brallor, men då hon hade för mycket plugg kände både jag och hon att vi tar det någon annan dag istället. Så att vi inte skulle träffas för sent och inte ha den tid vi behövde till att snacka. Jag gjorde också i ordning mig eftersom att jag spelade in en ny video idag! Har precis redigerat klart den också så den kommer förmodligen vara uppladdad imorgon bitti (vår uppladdnings"speed" är sååå seg här. Brukar ta 200-300 minuter att ladda upp en video) så håll utkik efter den i alla fall! Längtar faktiskt till skolan imorgon då jag får träffa Fisen igen som kommit hem från Japan! Åh vill höra ALLT! Ska nog ta och lägga mig snart faktiskt då skolan börjar 8.20... Ughh! Så godnatt på er och ha en mysig kväll! 


1 kommentarer
Postat av: Fisen

Haha! Har saknat dig! Ses snart i skolan !!!!

2014-03-14 - 07:32:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: