Härlig helg

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-18 @ 11:42:27
Hej, hjälp har verkligen inte haft tid till att blogga. Bloggade senast i onsdags och nu är det söndag. Kan berätta kortfattat om min vecka. I torsdags så var jag ledig som vanligt, var dock inte lika lat som jag brukar vara. Jag hann med både att göra nyttig frukost (bananer, blåbär och apelsiner), träna och plugga. Behövde skriva hela mitt engelskatal till fredagen och tyvärr så hann jag inte fast jag satt tio timmar i sträck. Behövde inte hålla talet i fredags utan fick till tisdag på mig, är fortfarande jättenervös... Direkt efter skolan i fredags åkte jag hem till Sanna och har stannat här tills dess. Igår (lördag) drog vi och åt på Vapiano i Gamla Stan, sedan åkte vi till Rålis och satt i solen och åt godis! Var jättemysigt. Annars har vi mest varit här och sett på massa Harry Potter. Nu ska vi se på någon djurdokumentär i väntan på min pappa som ska hämta mig i eftermiddag. Sedan blir det mer plugg...! Kan dela med mig av två bilder tills jag fått restan från Sanna: 
Dessa två bilder är som en bra summering på vår helg. Park-häng och åt sallad till middag två dagar i rad. Dessutom har Sanna en ny juice-maker hemma så har druckit underbaaart god juice. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: