Jobb.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-07 @ 18:50:52
Ikväll jobbar jag natt. Fast jag har ont i magen, fast jag mår jätteilla, fast jag har sprängande huvudvärk. Detta har alltså inte varit en sån bra dag heller. Har inte mått fysiskt bra och ändå ska jag snart iväg och jobba för andra gången. Och innan det har jag pluggat non-stop. Kunde knappt sova inatt pga alla tankar och stress över skolan. Får förhoppningsvis lite gjort när barnen har lagt sig ikväll, men vi får se. Har precis packat klart i alla fall och ska iväg om ca. 20-30 minuter. Har i alla fall redigerat klart en video jag spelade in för ett tag sen så har lyckats göra nån rolig grej, hehe. Fast att jobba hos grannen var rätt kul idag också faktiskt. Hon börjar gilla mig verkar det som och grät i kanske tio sekunder när hennes pappa gick. Sedan lekte vi och hon skrattade och allt möjligt. Kändes bra. Nä, nu ska jag lägga mig ner och halvdö tills jag måste iväg igen. Kram på er :) 
Slänger in en bild sen om jag orkar.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: