Onsdag!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-28 @ 22:07:14
Har varit en okej dag, har haft lite huvudvärk (igen..) men det vägdes upp av tankarna på att jag åker till Marbella imorgon. Planet går 07.20 så vi måste åka hemifrån jättetidigt... Borde typ lägga mig nu då jag ska upp kvart över tre men jag vill verkligen inte. Annars hade min grannes dotter en bajsexplosion idag. Blev nog en traumatisk upplevelse för både henne och mig då bajset rann ut på sidan av blöjan och kladdade ner alla hennes kläder. Och för att jag inte hittade våtservetterna och fick tvätta av henne i duschen istället. Sedan springa upp med henne uthängades i mina armar helnaken till övervåningen (två trappor mind you) och hämta toapapper för att allt inte försvann i duschen. Hon skrekgrät hela tiden och jag fick nästan panik ett tag. Men det viktigaste är verkligen att hålla sig lugn, så jag försökte trösta henne och vara glad utan att bära upp henne (eftersom att jag skulle fått bajskladd överallt då). Det löste sig i alla fall till slut och hon blev lugn så fort hon fått på sig en ny blöja och fick komma upp i min famn. Då skrattade hon nästan på direkten där nere i badrummet och pekade på ett hundschampo och sa sin hunds namn. Då visste jag att hon inte var ärrad för livet i alla fall haha. Hon fick dessutom välja nya kläder åt sig själv, hon valde ett par gröna typ indiska ballongbrallor, lila strumpor och en söt body! Efter allt detta kom hennes pappa hem och jag drog över gatan hem till mig. Har mest packat, sett på olika tv-program och käkat chips! Är rätt nervös över flygturen imorgon men försöker ignorera det... Jaja, ska se film nu i sängen och försöka sova. Godnatt på er! Får se om jag skriver något från Marbella :)
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: