Plugg, plugg & plugg.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-12 @ 20:50:33
Tjenixen bloggen. Har glömt lite att skriva. Finns ändå inte så mycket att skriva om, mitt liv består av skola och hemmaplugg, känns toppen... Aja, nu är det sista pushen och sen är det bara roligheter som väntar. Jag tror ärligt talat att jag faktiskt blir klar med min litteraturanalys för svenskan ikväll, har tagit flera månader att bli klar och äntligen säger jag bara. Har gjort klart 6 av 13 skolsaker på bara en vecka och känner mig riktigt jävla stolt över det. Nu måste jag bara kämpa för att göra klart det andra. Därför har jag inte tid att skriva mer, hej då! 
 
Var dock på Hällströms med Sanna, Jocke och Jacob i fredags. Var skönt att komma ifrån skolarbetet för en kväll i alla fall! 
Jag och Jocke! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: