Skiva & Engelska

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-27 @ 17:32:00
Igår var jag på skiva som sagt. Temat var film och platsen var Kristall vid Hötorget. Kvällen började och slutade inte så bra pga. två saker: I början var det en 17-åring som vägrade lämna skivan och det resulterade ju i att vi som stod där ute och frös inte fick komma in. Fick stå där ute i över 40 minuter innan hon gick och vi äntligen släpptes in. Och i slutet hade jag en sådan extrem huvudvärk och var övertrött så ville bara hem. Dock var allt därimellan jätteroligt! Alla var så snyggt utklädda också! Fanns liksom allt möjligt. Mycket roligare tema än min skivas ärligt talat... Eller ärligt talat och ärligt talat, jag tyckte hela tiden att vårt tema var skittråkigt. Jaja! Hade roligt i alla fall och landade i sängen runt tre. Sanna sov här också eftersom att ingen av oss ville åka hem ensam. Vaknade vid halv tio, gick upp och duschade och insåg sedan att alla lektioner förutom sista var inställda..! Så behövde inte vara i skolan förns 14.30. Var lite surt och jag orkade inte somna om, så satt och tränade på engelska-talet jag trodde jag skulle hålla idag. Vilket inte hände. När jag kom till skolan pratade jag med min lärare och han sa att jag inte behövde göra det eftersom att det varken skulle höja eller sänka mitt betyg. Och att jag får E i kursen. Förra året och alla år innan det som jag har haft engelska skulle jag blivit förtvivlad över ett sådant betyg i engelska. Men nu, det här året, är jag bara glad att jag ens klarade mig. Trodde jag skulle effa (nytt slang jag hörde igår, translation: F) så är nöjd bara med ett E. Kan nu stolt säga att jag har lämnat in alla individuella uppgifter. Alla skriftliga, alla tal, alla uppgifter i över huvud taget. Nu är det bara animationen som jag och Fia gör som måste in, sen är jag klar. Sen gäller det ju såklart att få godkänt på alla saker hahah. Jaja, jag klarar mig förhoppningsvis. Och i övermorgon åker jag till Marbella! ÅH! Ska bli skönt med en liten skolpaus/semester. Nu tänkte jag faktiskt ta och äta lite rabarberpaj för att fira och se Dr. Phil. Kram på er! 
 Mysig bild från igår. Fanny, Emy, Sanna, jag och Bea! Kan lägga upp fler bilder sen men nu orkar jag inte!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: