Söndag 25/5

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-25 @ 21:56:00
Hej bloggish. Idag är det söndag. 
Har haft fullt upp hela helgen. I fredags var jag barnvakt åt lillebror under kvällen, sedan igårkväll kom styvbror Thomas från England med sin flickvän och hans flickväns bror. Vi hade grillning utanför huset på kvällen, och jag hade bjudit dit Sanna också och det var jättetrevligt. Brukar vara jättenervös inför att prata engelska och knappt våga säga något alls, men nu gick det verkligen bra! Vågade prata och skrattade jättemycket. Kanske lägger upp ett klipp senare som Sanna filmade på när Thomas spelade gitarr och alla sjöng. Var såå trevligt! Efter middagen så åkte jag hem till Sanna och sov där. Vi gick upp rätt tidigt imorse då Sanna skulle iväg och jag skulle hem och plugga. Gjorde klart ett par saker som behövde fixas idag så det var skönt. Tänkte sova hos pappa inatt men då det blev lite missförstånd med grannen och hur jag skulle jobba behövde jag åka hem till mamma för att hämta dagis-nyklar och då kunde jag lika gärna åka dit ändå med alla mina saker då jag ändå tänkte åka till mamma efter skolan imorgon. Oj vilken rörig mening, aja det slutade med att jag åkte hit, till mamma med alla mina väskor istället för imorgon. Imorgon är det skola, och efter det jobb, sedan på kvällen ska jag på Fannys skiva! Har egentligen noll kronor att spendera just nu, och ett tal att hålla på tisdagen. Men vill ju så gärna gå på den! Ska gå som rödluvan! Ni får se hur det blir, tar ju såklart bilder! :) Nu tänkte jag sova så godnatt på er! :)
bild på mig från igår! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: