This is how I roll

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-20 @ 23:38:00
Tänkte tipsa om denna serien som idag började sändas på svt play, den handlar om Natalie som jag gick i skolan med när jag var yngre. Hon har en medfödd cp-skada som gör att hon har svårt att prata och att kontrollera sina rörelser/gå själv, men visar genom serien (och med sin blogg) hur hon är en helt normal tonåring som klarar precis lika mycket som vem som helst. Brukade faktiskt leka rätt så mycket med henne ett tag då vi gick i samma skolbyggnad som bara hade två klasser i sig. Kommer ihåg att jag fick lära mig lite teckenspråk för att kunna kommunicera bättre med henne och sådär. Som jag sa handlar serien i alla fall om hur hennes liv ser ut nu och jag blev så stolt och glad när jag såg hur långt hon har kommit. Hon låter verkligen inget komma i hennes väg! Otroligt stark tjej. :) Det är bara att klicka på bilden nedanför här så kommer ni till avsnittet: 
 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: