Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-20 @ 22:03:00
Ligger redan i sängen redo för natten. Är så trött så det finns inte, idag var en jobbig dag. Har varit lite här och var. Gick i skolan som vanligt, hade dock grov ångest då jag inte lyckats göra klart Engelska talet som var till idag. Dessutom var vi iväg hälfen av skoldagen på Nobelmuséet. Var dock inte särskilt jobbigt utan bara rätt härligt att åka och ta en frappe med tjejerna i klassen, hänga utanför i solen innan man gick in till utställningen och sen bara vara där i kanske trettio minuter. Engelskan var det jobbiga... Pratade dock med min lärare som faktiskt var riktigt förstående och lyssnade på hur jag kände osv. Så känns inte alls lika jobbigt nu. Ska göra klart uppgiften till fredag istället. Direkt efter skolan åkte jag till mammas jobb, gick nämligen på första hjälpen kurs ikväll! Eftersom att min mamma jobbar på dagis så måste de veta hur man gör första hjälpen och då fick jag tillfället att vara med och lära mig så jag slipper oroa mig för att jag inte vet hur jag ska göra om något händer eller försöka leta reda på en kurs själv. Har gått igenom det i skolan ett flertal gånger men har aldrig riktigt lärt mig. Vill ju som sagt jobba med barn ett tag innan jag pluggar vidare och då är ju första hjälpen något man vill komma ihåg, så tror det var bra att jag gjorde denna tre timmar långa kursen och faktiskt lyssnade. På tal om barn... Kan dessutom meddela att jag inte fick Au Pair jobbet i London som jag ville ha... Men men, får bli att ta nya tag och söka andra. Det får dock bli imorgon för nu är jag sååå trött. Godnatt på er!
Bild lånad från Fias instagram! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: