Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-22 @ 21:15:00
Har varit en bra dag fast jag har haft någon konstig magont ända sedan igår. Var och handlade med pappa och Ingalill, sedan övningskörde jag och pappa, och efter det så jobbade jag! Tycker verkligen om min lilla granndotter. Hon är så liten och rolig! När jag hade hämtat henne på dagis gick vi hem och tog en banan, sedan så gick vi till parken och lekte. Det var otroooligt varmt, och jag var hela tiden orolig för att hon hade för mycket kläder på sig och försökte få henne att sätta på sig solhatten och dricka vatten... Vilket hon inte ville! Vi satt i en hängmatta i skuggan ett tag också och lekte med pinnar. När vi lekt klart i parken gick vi hem till dem och lekte vidare tills hennes mamma kom hem. Sedan åkte jag hem till pappa igen. Var så fint väder så tvingade mig själv att gå från Globen, vilket mina sönderbultade, skoskavssårade pga. nya skor fötter inte gillade. Lyckades i alla fall ta mig hem och nu har jag suttit och pluggat ett bra tag. Kämpar verkligen med att få klart engelska talet tills imorgon. Den vill verkligen inte ge med sig haha... Känns som att allt jag skriver blir skitdåligt. Jaja. Jag löser det... Dags att jobba vidare! Tänkte bara uppdatera lite. Hejdåå. 
I parken.
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: