Trött och frustrerad.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-05-06 @ 20:38:00
Idag har inte varit en bra dag. Har haft extremt ont i magen hela dagen, så mycket att jag gråtit. Jag har känt mig frustrerad, stressad och trött. Har pluggat hela dagen non-stop, jag har nästan avslutat fyra uppgifter men alltid stött på något problem så att jag inte kunnat bli helt klar. Känner mig bara så otroligt korkad ibland, att jag aldrig förstår eller minns hur mycket jag än läser eller lyssnar. Blev så frustrerad när jag körde fast igen för någon timme sedan efter åtta timmars plugg att jag behövde springa upp och gråta på toaletten. Skakade och bara behövde få ut allting. Har en sådan otrolig ångest över skolan just nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen längre. Känns som att jag pluggar hela tiden men aldrig kommer någonstans. Imorgon ska jag jobba dessutom. Får försöka plugga lite när jag är där också. Nu tänkte jag ta mig en välförtjänad paus på 30 minuter. Sedan ska jag köra igång igen och plugga till tio. Sedan tänker jag SOVA. Godnatt på er alla och hoppas att ni hade en bättre dag än jag. 
Blev plugg med Max och Tobbe under lunchen igår också...


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: