23 November

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-11-23 @ 17:58:00
Har liksom glömt bort att blogga. Har jobbat mycket denna veckan, och hela helgen faktiskt. Och förra helgen hade jag besök och var trött efteråt så orkade inte blogga då. Vilka var på besök kan man fråga sig? Jo min kära moder och Petteri. Var egentligen ganska spontant att de kom hit. Jag trodde inte att jag skulle träffa någon igen tills jag kommer hem över jul. Men det var som en födelsedagspresent till honom + en snabb-träff med mig. Umgicks med dem hela lördagen och vi gick till Anne Franks hus. Var riktigt coolt faktiskt. Helt sjukt att de satt gömda där inne så länge. Hela huset var omöblerat och jag tror att det var för att pappan i familjen (som överlevde) inte ville att det skulle vara möblerat. Typ symbolisera hur hemskt det som hände var och att bara tomheten fanns kvar efteråt. Man fick egentligen inte fota där inne men jag lyckades ta en liten bild som ni får se nedanför. Förutom det ville Petteri också till Rijksmuseum, så vi drog dit också. Men vi kom inte längre än till shoppen då de skulle stänga om några minuter och det var dyrt att komma in, så vi kände att det var onödigt att betala massa pengar för att springa igenom allt. De gick dit nästa dag igen dock då jag inte var med. Tror inte jag missade annat än några tavlor ändå så är inte ledsen över det hahah... Vi gick omkring mycket och åt god middag innan det blev dags för mig att åka tillbaka och lägga mig. Var en riktigt härlig dag! Man inser verkligen inte hur mycket man bryr sig om och älskar personer förens man är ifrån dem.
 
Annars har inte så mycket hänt. Jag har jobbat mycket som sagt. Sena kvällar och tidiga mornar. I fredags jobbade jag hela dagen från sju till två på natten då jag egentligen bara brukar vara "hjälpreda" den dagen. Föräldrarna var på fest och K kunde inte sova när de var borta så jag fick sitta uppe med henne tills de kom. Och igår var de på en middag så blev lite samma visa då igen. Idag har jag faktiskt varit ledig, trodde jag skulle jobba lite idag igen på eftermiddagen men blev inte så. Därför har jag mest tagit det lugnt och vilat, för imorgon börjar det om igen. Blir att gå upp tio i sex imorgon. Härligt..! Nu tänkte jag titta lite på serier, här får ni lite bilder att titta på! Kram. 
De mindre bilderna kommer från mammas kamera och jag kunde inte göra dem större av någon skum anledning. Aja, ni kan se dem i alla fall! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: