26 November

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-11-26 @ 21:47:32
God kväll! Idag är det onsdag, och jag har tyvärr åkt på världens förkylning. Min hals är svullen, näsan är täppt, huvudet värker och jag mår bara allmänt bajs. Har känt att det har varit på G i några dagar nu men idag är verkligen värst hittils. Som tur var så är mamman hemma på onsdagar och hon var väldigt förstående, så efter att jag gjorde mina sysslor imorse fick jag lägga mig igen. Brukar hjälpa till vid lunchen men idag slapp jag det alltså. Sov till tre någon gång, och då passade jag på att göra lite fler sysslor (vek tvätt, fixade med middagen) medan mamman var iväg med en av flickorna på träning. Verkade uppskattat. Jag hjälpte även till med att diska undan allt efter middagen som vanligt. Nu har jag precis skrivit brev till min moster och gjort mig i ordning för sängen (har typ varit i mjukiskläder hela dagen ändå så var inte så mycket att göra i ordning då...) men ligger i alla fall nu i sängen redo för natten. Imorgon är det vanlig dag som gäller, upp och ta barnen till skolan tidigt! Ska även till bageriet. Tycker faktiskt om att åka dit, hon som jobbar där kommer ihåg mig och pratar engelska med mig på direkten utan att jag behöver säga att jag inte kan holländska haha. Det är nog min mest använda fras här, "Sorry, I don't speak dutch." Haha! Har inte så mycket mer att skriva nu. Men här kommer två bilder från senaste tiden. A med sin "No-shave November" mustasch och fåglar som flyger söderut. Åh vad man skulle ge för lite värme va? Det är lite svårt att se fåglarna, men kolla noga så ser ni nog!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: