20:28

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-10-08 @ 20:28:00
Har inte hunnit skriva de senaste dagarna. Har haft mycket jobb och sedan sett på serier på min fritid haha. Nu är det onsdag och bara två dagar kvar tills min familj kommer. Längtar så jag spricker nästan. Har egentligen inte så mycket att skriva nu när jag tänker efter. Söndag var lugn, bara slappade och tog det lugnt. Måndag var normal, tisdag med... Väldigt lång och stressfull haha. Idag har jag inte jobbat lika mycket, men har spenderat tid med tjejerna mycket idag. Lekt med lera, sett film, pratat osv. Har också skypat med far min och tjejerna kom in för att spana på oss när vi pratade. De tyckte att det lät roligt när vi pratade svenska. Nu ska jag sova strax då det blir att gå upp 5.50 för att duscha innan jobbet... Usch. Finns inget värre än att gå upp tidigt. Här får ni två bilder från veckan. Charles Ingvar Jönsson och den goda maten jag lagade! 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: